Pinterest marketing, dit moet je doen

Op Pinterest kun je vele foto’s delen en inspiratie doen voor uiteenlopende projecten. Of je nu je slaapkamer wilt omgooien, een nieuw huis wilt inrichten, een huis wilt laten bouwen of een traktatie wilt maken voor een kind dat bijna jarig is, het is allemaal mogelijk om op Pinterest inspiratie op te doen. Dat maakt het voor bedrijven dan ook extra interessant om te starten met Pinterest Marketing om deze doelgroep te bereiken omdat zij in de eerste fase van het koopbeslissingsproces zitten. En dit zijn de personen die ook op zoek zijn naar iets nieuws wat die oriënterende fase interessant maakt om op te adverteren.

Kosten van Pinterest marketing

Je kunt als bedrijf Pinterest marketing zo duur maken als je zelf wilt. Binnen Pinterest is het namelijk mogelijk om verschillende doelgroepen te bereiken en deze zo breed mogelijk in te zetten. Zo heb je altijd grip op de kosten per klik omdat het zelfs mogelijk is om dit handmatig in te zetten. Dit is bij Facebook bij sommige campagnetypes helemaal niet mogelijk waardoor je alleen kunt aangeven hoeveel dagbudget je wilt uitgeven.

Wanneer je dus advertenties inzet voor Pinterest is het wel interessant om deze verschillende doelgroepen op te splitsen zodat je kunt zien welke doelgroepen wel werken en welke niet. Wanneer je het helemaal niet interessant vind kun je er ook altijd kiezen voor Pinterest uitbesteden omdat je dan helemaal grip hebt op alle kosten en de mogelijkheden die er zijn binnen Pinterest marketing. Laat daarom jouw Pinterest marketing uitbesteden door BuildSocial en je weet zeker dat je met jouw Pinterest marketing op de juiste weg bent om meer producten te verkopen, meer leads binnen te halen of om meer naamsbekendheid en bereik te genereren. Wij weten dat wij het voor jouw bedrijf kunnen regelen, nu hoef je alleen nog contact op te nemen! 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *